Jeddah, Saudi Arabia

Description

إدارة وتنظيم جميع أنواع المشاريع، ا وإعداد خطط عمل شاملة جنبًا إلى جنب مع المهام الإدارية لضمان اكتمال جميع المشاريع في الوقت المحدد وفي حدود الميزانية وتلبية معايير الجودة العالية
 

Requirements



- درجة البكالوريوس في إدارة اعمال أو تخصص ذي صلة - شهادة 2PRINCE / PMP ميزة إضافية - خبرة عملية كمنسق مشروع أو دور مماثل وفي إدارة المشاريع، من الفكرة إلى التسليم - القدرة على إعداد وتفسير المخططات االنسيابية والجداول الزمنية وخطط العمل خطوة بخطوة - مهارات تنظيمية جيدة، بما في ذلك تعدد المهام وإدارة الوقت - مهارات قوية في التعامل مع العميل والعمل الجماعي - اإللمام بإدارة المخاطر ومراقبة ضمان الجودة - معرفة عملية جيدة بـ Project Microsoft وPlanner Microsoft - خبرة عملية مع أدوات إدارة المشاريع )مثل Basecamp أو Trello) 

Bonuses

Transportation and accommodation allowance

Benefits

Social and medical insurance

Responsibilities

Coordinate project management activities, resources, equipment, and information Divide projects into actionable actions and set timeline Liaise with clients to define and define requirements, scope, and objectives Assign tasks to the team and help manage schedule Ensure client needs are met as projects evolve Assist in budgeting Analyze risks and opportunities Oversee project procurement management Monitor project progress and deal with any issues that may arise Act as a point of contact to report project status to all involved Work with the project manager to eliminate roadblocks Use tools to monitor work hours, plans, and expenditures Issuance of all documents Appropriate legal papers (such as contracts and terms of agreement) - Create and maintain comprehensive project documents, plans and reports - Ensure that standards and requirements are met by performing quality assurance checks